September..

Hej!
Det är den 4 september idag och imorgon har jag ett stort matteprov och ska troligtvis göra mitt nationella prov i engelska med. Har knappt övat på engelskan. Så det känns sådär att göra det imorgon. Allt ska vara klart till imorgon. Jag ska ha räknat ut matteboken på mindre än tre veckor. Är knappt över halva boken än, vet i fan om det kommer gå bra. Men en lärare i peddan sa att jag ska testa provet iaf. Hoppas fan i mig att jag klarar mig, har inte lust att komma tillbaka och behöva betala 500 jävla kr för att göra om ett prov och kanske engelskan. 500kr är lite mycket kan jag tycka.

Så nu ska jag bara räkna som fan idag och så får vi se om jag klarar skiten imorgon! SHIT! :o

Jag vill bara komma ifrån skolan och leva vuxenlivet snart!

FUCK THE SCHOOL! :|

Satt i stan på St. Larsparken och åt min frukost, mysigt! :)

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0