28 april..

Hej!
Idag är det måndag den 28 april, varit grymt fint väder. Har legat i solen och jobbat på brännan. Vill man bli brun innan sommaren så är det lika bra att va med redan från början när solen ändå tar och det är varmt i luften för att ligga i bara bikini.

Har bestämt mig för att få till min kropp med, började idag med mitt träningsschema. 100 squats i 100 dagar plus lite andra övningar som jag behöver bli lite bättre på. Där bland annat armhävningar, situps, plankan o.s.v. Behöver verkligen komma i form, vill liksom inte visa mig så mycket i bikini på sommaren när man inte är så nöjd med lår och mage, men nu ska jag se till att få bättre resultat. Har ju faktiskt gått ner 3 kilo sen jag piercade tungan. Och nu när jag ändå har gått ner i vikt så kan jag lika gärna fortsätta. Visserligen tränade jag inte när jag gick ner mina 3 kilo, jag kunde bara helt enkelt inte äta. Men som tur är, nu när jag kan äta som vanligt, så har jag varit rädd för att gå upp mina kilon igen, men som tur är så står vågen kvar på 71 ist för 74. Men lägre ska det bli. Siktar mot 64, men vill helst väga typ 60 och vara lite smalare, eller 64 och lite smalare. Bara jag mår bättre och trivs bättre med min kropp så, jaa.

imorgon åker jag ganska tidigt till Finspång och stannar det i en eller två dagar. Blir att fira valborg med syrran. Kan bli trevligt. Behöver inte alltid dricka och supa ner sig på valborg, man kan faktiskt dricka saft och äta bullar och hoppas på att det är fint väder, även om nyheterna säger annat.

Imorgon när jag skriver sitter jag i Finspång och rapporterar vad som händer där :)

Kiss and hugs / J.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Vi kan träna ihop Jessica!! Säg bara till bby! :)
Tänk på att vikten inte är det viktihaste för att en bra kropp! När du tränar bränner du ju fett och går ner i vikt men samtidigt bygger du muskler och de väger mer än fett så var inte missnöjd över ditt viktresultat om du tränar o tycker att det inte sker så mkt på vågen bara! ;)
Jag väger 60+, skulle kunna träna bort lite överflöd men jag skulle ha svårt att minska i vikt, om jag inte tappade muskler vill säga' xD
Men jag vill gärna träna med dig! :) typ kan ju ses i Gistad o ta spåret, eller i linghem o vi kan bada hemma hos mig o powerwalka dit o tbx :) <33

Svar: Ja men absolut, skulle vi kunna göra. Vi skulle ju kunna åka in till stan någon gång och simma i tinnis badhus :) som sagt, ta spåret, you name it. Vore kanonkul.

Aa jag vet. Man bygger muskler med. Men jag skulle vilja gå ner lite till iaf. Och få lite smalare lår och fastare mage. Men om jag bara ser till att träna mage och lår så blir det bra resultat :) haha! :D
Jessica Owrak

2014-05-02 @ 00:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0