Finspång

Hej!
Idag åkte jag till Finspång, ganska tidigt idag faktiskt. Åkte liksom 08.21 och kom fram till Finspång 11.28. Så det tar tid att åka hit, speciellt när man måste åka till Norrköping innan man kan komma hit. Men nu är jag här och det gick kanon.

Direkt när jag kom med min tunga väska (eftersom jag hade med mig datorn) till Finspång, så mötte min kära syster mig på centrum, sedan gick vi till sminkshopen, men hitta inget speciellt där, inte idag iaf. Efter de gick vi till Hans och Greta, en typ second hand affär eller vad man ska säga. Hittar alltid massa snygga billiga kläder. Men idag hitta jag inte så mycket, hade inte lust att kolla så noga heller, då jag släpa med datorn och det va så sjukt varmt där inne. Men jag hitta en orange lång cardigan, jättefin. Passar perfekt till våren och till sommaren.

När vi kände oss klara där, så gick vi till affären och köpte ingredienser till hamburgare, och lite annat gått till imorgon (valborg), sen efter de traska vi hemåt. Satt och njöt i solen på balkongen och drack iskaffe som syrran hade gjort. Dock drack jag inte upp, eftersom jag inte dricker kaffe, och så började jag må lte illa efter ett tag, men det måste vara för all koffein jag inte är van vid. Men men...vi hade kul med min dator med. Vi tog massa roliga bilder.

Nu ska jag skriva några fler rader, sen måste jag sova, har en stor dag framför mig imorgon...DET ÄR VALBORG! Mer info kommer imorgon, god natt!

Kiss and hugs / J.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill med till second hand/ loppisar!!!

Svar: Det är ganska nice, hittar en del snygga kläder och sånt på second hand :)
Jessica Owrak

2014-05-02 @ 00:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0