Oops!

Hej!
Jag har glömt att berätta om mitt lilla "april, april, din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill". Jag var och piercade tungan den 1 April. Det gjorde mest ont när staven skulle in. Men det va sååå värt de. Sjukt snyggt. Men nu har det snart gått 3 veckor sen svullnaden har försvunnit. Eller det mesta av svullnaden är borta. Minns inte hur tjock min tunga var från början. Men skulle ha varor och bytt till en mindre stav i tisdags, men blir att åka dit nu på tisdag. Men men. Ska vi spännande, se vad för fint man ska smycka tungan med :) haha! 

Jahopp, det va väl de jag hade på hjärtat. Påsken har varit här. Spenderade påsken först hos Natha och Johannes i Finspång. Sedan resten hos pappa i kisa. Mysigt. Blev att njuta av solen, äta glass, fika och så i Pinnarp på påskafton, jätteskönt i solen. Har dock bränt mig. Men förhoppningsvis blir det brunt sen. Vill inte se ut som en kräfta i år som jag har varit med om en annan gång. 

Thats all, peace and out! 

Kiss and hugs / J. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0