Solig fredag

Hej!
Idag är det fredag och jag sitter här hemma med min alldeles egna laptop, har äntligen blivit med dator. Har längtat efter att köpa mig en, och nu så...nu har jag min första egna dator.

Kan ju ingenting om datorer, men han som jobba på Siba sa att Leonvo va bättre än Packard Bell eller vad den heter, det stod mellan dom två, så det blev Lenovo, och den va billigare med så det va ju bra. Så förhoppningsvis ska det inte vara några problem med den här datorn, tänkte mer på märket alltså. Om det är ett sånt märke som lätt bugga och går sönder, men hoppas det håller länge.

Idag har jag suttit som sagt med min dator, kollat igenom programmet, tror jag kan det bättre än innan, då både mamma och pappa har det här annorlunda programmet på sina datorer.

Men det känns så jävla mycket bättre att ha en egen dator nu. En som jag kan ha för mig själv och som jag kan använda när jag vill. Behöver inte fråga eller kolla om datorn är ledig, kan bara ta min egen och logga in, AWESOME!

Nu kanske det kommer bli fler inlägg, då jag har tillgång till internet lite bättre. Men det kanske inte får bli till en jättevana, för vill samtidigt inte fastna i datorn 24/7, men det ska nog inte hända, eller? haha!

Om en timme ungefär kommer dom små barnen hem, sen kommer väl mamma och sen bengan. (mammas sambo), så får se vad det blir för mat ikväll, taco, hemmagjord pizza eller kebab med bröd. Brukar alltid bli något av dom på fredagar. Sen blir det säkert att kolla på Let´s dance, Hoppas vi har lite vin, annars får jag be mamma köpa en flaska vitt eller en bag in box. Vore fint! :D

Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0