Working on my tan..

Hej!
Idag är det nästan lika fint väder som det va igår, fast lite ännu bättre! Strålande sol och jag har legat i solen i två timmar, fick nog lite färg. RÖD. Brukar ju bli röd, men det brukar lägga sig efter några dagar. Men i år ska jag bli brun och fin.

Det är lördag och idag blir det bara att ta det lugnt, njuta i solen, lyssna på musik och bara ta det lugnt. Underbart!
Ikväll blir det nog att kolla på Gladiatorerna och bara chilla, vilket inte är fel. Men skulle hellre göra något vettigt. Fick inte något vin igår, jag som va sugen på de.

Ska kanske packa ner lite kläder och sånt till imorgon, ska ju på träning vid 15.00 i Linghem, sen ska jag vidare till Kisa.

Det är härligt att det ska vara sånt här väder i många dagar i sträck. Men samtidigt skulle det nog var bra om det regna med, så det inte blir för torrt och börjar brinna. Som det brukar bli på sommaren, fast det är ju fortfarande vår. En väldigt varm vår. Det uppskattas.

Ha en fortsatt trevlig lördag.

Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0