Fotbollsträning

Hej!
Jag har varit sjukt dålig på att blogga, men har verkligen glömt bort att jag har en blogg. Men det kommer inlägg lite då och då, sådär massa månader emellan, haha! Inte så många som läser mina inlägg så det gör nog inte så mycket om jag inte skriver så ofta.

Om typ 2 timmar är det dags att åka till Linköping och sen vidare till linghem och ha fotbollsträning som har hoppat igång igen efter sommaren. Ska bli kul att träffa pojkarna igen och tränarna såklart. Och ÄNTLIGEN ska jag få mina ledarkäder. Jag har väntat så jävla länge på att få dom. Men eftersom jag ska ha tryck på tröjan (som sega, p.g.a att dom som skulle trycka tröjan hade glömt bort beställningen) så har det tagit sån lång tid. Men idag ska jag finally få dom, om Gunnar (tränaren) tar med sig de som han sa i telefonen. Men aa..hoppas! 

Annars har det faktiskt inte hänt så mycket i livet. 

Jo, kan ju säga de att kryssningen till Rockbitch Boat Halloween Party för tredje året är BOKAD! Så nu är det lite mindre än 3 månader kvar. Sen blir det party i TVÅ HELA DAGAR, 24/7 :D längtar!!! 

Jag har fortfarande inget jobb :( men har sökt till Jysk, så får se om jag blir med jobb eller inte :p wish me luck

Kiss and hugs / J. 

Bild från när jag va på Öland under dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0