1 maj

Hej!
Idag är det 1 maj, igår var det valborg. Hade en trevlig dag/kväll igår. Åt god mat och åt god tårta till efterrätt. Som tradition här i Finspång har dom kanoner vid slottet som dom skjuter. Skulle filma när första kanonen gick, men jag va så trög och filmade inte. Men det hade blivit en riktigt bra film, då jag inte va med på att det skulle smälla till så in i helvete, för jag skrek ordentligt, jävla synd att jag inte filma de. Men jag fick iaf smällen på film till slut. Dock så regna det ju, jävla piss väder. Men det försvann sen, och solen tittade fram en sväng. Men det varade inte så länge. Sedan åkte vi till ett annat ställe och skulle kolla på brasan, idioter till folk hade ju slängt i raketer och smällare i brasan, så det small ju till ibland.

Efter att vi hade åkt ifrån brasan, åkte vi hem och värmde oss. Blev att äta lite ostbricka och kex och dricka äpplecider. Sedan skulle Natha och jag kolla på en film som heter Safe Heaven, men den ville inte spelas upp, så det fick bli en dålig film på 4:an, men dock så somnade syrran i soffan...igen. Hon gjorde det igår med, hahah!

Det va en trevlig valborg, kanske inte riktigt som dom andra brukar vara, men annorlunda.

Idag ska vi nog bara ta det lugnt, får se om jag åker hem idag eller om jag åker imorgon, får se helt enkelt.

Kiss and hugs / J.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0