Bowling!

Hej!
 
Nu ska jag åka in till Linköping och bowla med pappa, lillebror, Roya och hennes bror. Ska bli riktigt kul, länge sen man bowlade nu. Hoppas jag vinner, annars blir jag förbannad...haha nej då. tror inte jag vinner faktiskt. Tror att kanske pappa eller Masoud vinner. Men får se vad jag får för resultat och vad jag blir. Kanske 2a eller 3a.
 
Igår åkte jag hem till Kisa. Hände inte så mycket igår faktiskt. Va mest bara hemma och umgicks med lillebror. Kollade på film/tv och så. Kollade på Let´s dance. Benjamin gick vidare, yay! Precis vad jag ville. Tyckte det va lite coolt att Steffo gick vidare till final med. Men jag tror och hoppas på att Benjamin tar hem detta, det vore fantastiskt, eftersom han är så ung, bara 16 eller 17 år gammal.
 
Satt och kollade massor på partykungen.e igår. Blir nog att beställa lite därifrån senare sen eller kanske snart. Lite vax, latex och lite färg till halloween. Måste ju kladda ihop något som jag kan ha på kryssningen i oktober. Den här gången ska jag fan i mig klä ut mig. Iaf sminka. Orkar inte fixa kläder.. Jag vet att jag sa förra året och förr förra året att jag ska klä ut mig, men jag gjorde aldrig det. Men denna gången SKA jag de, tredje gången gilt. Oh denna gång ska jag försöka få ihop något häftigt men läskigt. Så vi får se. Är såååååå jävla sugen på kryssningen, men det är ju ett tag kvar tyvärr. Ska bli så sjukt kul. Hoppas bara att alla tjejer kan då, så det inte är något jobb som hindrar.
 
Men nu ska jag fixa det sista innan jag ska åka in till Linköping. Ha en bra lördag så hörs vi, tjarååå!!
 
Kiss and hugs / J.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0