Eurovision final!

Hej!
 
Idag eller igår va jag på marknad här i Kisa. Hitta mig detta underbara skal på Irans flagga, som jag visar på bilden. Har letat som bara den efter den och äntligen har jag hittat den och köpt den. Jag är superglad. Annars va det inte så mycket mer spännande på marknaden. Träffade Jossan två gånger, vilka trevligt varje gång , hahha!
 
Framåt kvällen blev det att gå hem till syrrans kompis och dricka några öl och snacka massa skit. Det va jättetrevligt. kollade lite på Eurovision och heja på Sanna, men kollade resten hemma på datorn. Det slutade precis och resultatet blev att Sverige kom på tredje plats. Bra jobbat Sverige. Topp 5 iaf, som jag sa. Bättre än inget.
 
Snart ska jag gå och lägga mig, dags att ta bort sminket och ta fram sovkläder. Ska bli asskönt att gå lägga sig och sova, kanske blir en liten sovmorgon. Så god natt och ha en trevlig natt!
 
Kiss and hugs / J.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0