Fredag!

Hej!
Idag är det fredag och vädret har varit knasigt. Först regnar det och är skit, och nu är det skinande sol och man vill bara sätta sig i solen och njuta typ. Men ska snart åka in till Linköping och träffa Natha så vi kan åka vidare till Kisa, till pappsen. För imorgon är det Kise marken, ska bli skoj. Har dock inga pengar, men får fråga pappa om jag kan få en peng.
 
Igår va jag hos min andra storasyster Angelica och hade en myskväll. Det skulle bli en filmkväll med chips och dip, men det började med att vi dansa lite zumba hemma framför soffan. Det va jättekul, ska göra det igen på måndag troligtvis. Köpte en Zumba fitness skiva till Angelica i födelsedagspresent, en sen present. Hon fyllde den 23 april. Men tyckte det kunde vara kul, så varför inte. Så kan jag själv komma och dansa lite. Det va svårt men väldigt kul.
 
Jag kom på för en stund sen att jag inte har bloggat på en vecka eller vad det är. Har glömt bort bloggen lite. Så jag tänkte att jag slänger ihop ett inlägg nu innan jag ska dra. Men jag kommer nog lägga in något mer imorgon eller kanske ikväll. Natha och jag ska sova över hos pappa, så det kan nog bli lite galna bilder och några rader text senare sen. Men nu ska jag packa ner datorn i väskan, så nu får det vara färdigskrivet, Peace out!
 
Kiss and hugs / J.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0