Kalas igår!

Hej!
Igår åkte jag till Angelicas med familjs sommarstuga i Mjölby. Jättemysigt att komma ut dit och fira Tindras 3-årskalas. Hon börjar bli så stor. Redan 3 år. Och Alicia är snart 5 år, en hel hand som hon brukar säga, haha! gullungar.
 
Jag och lillebror åkte till stugan med mormor och morfar. Det va trevligt, men det som va mindre trevligt va vägen dit, om jag säger så här...vägen va inte rak. Mer säger jag inte. Men när vi äntligen kom dit, så mådde jag bättre. Vi kom dit först så det var bara att vänta på resten av släkten. Det blev fullt hus. Det va skoj, dock känner jag inte Daniels släkt så mycket, Daniel är min storasysters sambo.
 
Sen när alla hade kommit efter en timme typ, så var det dags för fika. Syrran hade gjort en speciell tårta till sin dotter Tindra, hon gillar filmen "Bilar", så kalaset va väldigt speciellt, till en 3-årig flicka, haha! :)
 
Det va kul att sitta och prata med mormor och morfar. Måste verkligen komma hem till dom oftare. Vet ju inte hur långt det är kvar för någon av dom. Och jag vill hinna umgås och berätta saker innan det är försent. För dom betyder så mycket för mig. Vill att mormor ska komma ihåg mig innan det går för långt med hennes sjukdom. MASSA KÄRLEK TILL MORMOR OCH MORFAR <3
 
Kiss and hugs / J.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0