Mycket på en dag!

Hej!
Idag känns det som att jag ska göra hur mycket som helst. först skulle jag till syrran i Finspång och fika med mamma, Angelica med familj och mormor och morfar, men nu ska jag inte dit, då jag hr möte hos Cicci i Linghem kl, 18.00.
 
Så nu sitter jag och väntar på att maten blir färdig så jag kan äta lite innan jag måste åka. Vilket är snart. Sen efter mötet, som jag inte vet när det slutar, ska jag åka tillbaka in till stan och sen åka hem till min syster Angelica, för jag ska hjälpa henne med barnen imorgon bitti. Så det blir liksom, buss till Linköping från Kisa, sen tåg till Linghem, sen tåg tillbaka till rese sen åka hem till syrran i Vidingsjö. Det blir mycket fram och tillbaka. Lite stressigt och jobbigt men så är de. Antingen händer det ingenting om dagarna, eller så ska allt ske på samma dag.
 
Men nu ska jag dra mig, hade bra! hej!!
 
Kiss and hugs / J.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0