Mys med brudarna!

Hej!
Om en timme ungefär åker jag och Josefine in till Linköping och träffar Astrid och Cornelia. Det blir Espressomys, med chailatte och massa snack. Det jobbigaste idag är att mina pengar från A-kassan inte har kommit. Kul att åka och fika med tjejerna när jag bara har 17kr på kontot. Som tur va fick jag 90r av pappa. Så jag kan iaf köpa mig en chailatte. Snacka om att jag känner mig fattig. Jag skulle ha fått pengarna inatt, men det kom aldrig. Känns jättejobbigt. Jag kom vill hinna köpa en present till Tindra som vi ska ha kalas för på söndag. Men det kan jag ju glömma.
 
Men iaf, det ska bli skönt att komma iväg till Linköping, träffa tjejerna, snacka massa skit. Planera lite kryssning kanske, jag har ingen aning om vad vi ska prata om. Men ser fram emot de.
 
När jag kommer hem är lillebror hos pappa och det ska bli så kul att träffa lillebror igen. Känns som det va flera månader sen jag träffa honom, fast det va typ en vecka sen. men det märks att jag är mycket med min bror, för jag saknar honom, även om jag bara har varit borta ifrån honom i ett par dagar. Knasigt!
 
Dags att göra iordning sig, snart rullar vi in till Linköping, Peace!
 
Kiss and hugs / J.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0