Vill gå i ide

Hej!
Denna dag va lika jobbig som igår. Asså det har hänt så mycket idag men samtidigt ingenting. Jag har liksom lämnat mina små prinsessor på dagis vid 09.00, åkt till rese, åkt till Linghem och blivit hämtad av mamma. Ätit frulle hemma hos mamma. Tvättat mitt hår så jag va fräsch till träning och möte på eftermiddagen/kvällen.
 
Hängde med mamma till Ekholmen och snacka med telefonkillar för att mamma har blivit lurad varje gång hon drar dit, dom lurar på henne mobiler och surfplattor. Dom kommer ju fram med bra erbjudanden, och mamma är så trög att hon luras av dom. Så nu har hon två surfplattor, en hon har själv och en som lillebror och jag har tillsammans, fast som jag knappt för använda. men jag har ju min dator nu, så det är skitsamma för mig.
 
Men iaf, hängde med henne dit och va moraliskt stöd. Efter de skjutsade mamma mig till rese, där jag fick sitta i typ 3 timmar, innan jag kunde åka till Linghem igen, för att jag hade träning kl. 16.45-18.00, höll på att somna i boken jag satt och läste på rese. Sen kom jag på att jag inte har ätit något mer än två mackor till frulle, så jag började bli hungrig men kunde inget köpa typ. Men så efter träningen som va sådär idag, så gick jag till affären och sega där inne, för att dra ut på tiden, skulle på möte vid 19.00, så gick långsamt i Linghem så jag kom dit en kvart innan iaf. Men det blev att jag köpte mig en drickyoghurt. Bättre än inget. Men det mätta inte så mycket.
 
Mötet gick bra, pratade bara lite om fotbollsskolan som jag ska vara ledare på i juni. Saker jag redan visste, men det va väl viktigt att man visade upp sig där. Eftersom det va massa nya ledare som skulle vara med i år. Så jävla mycket små barn som ska vara ledare, Dom är liksom 5 år yngre än mig. Så jag märkte ju att jag inte ska vara ledare nästa år. Jag är för gammal. Även om jag tycker det är kul. Men känner att jag inte platsar i de längre. Så detta blir nog mitt sista år.
 
Som tur va, så höll inte mötet på längre än till kvart i åtta, så jag hann med ett tidigare tåg från Linghem, så kunde ta tåget hem till Kisa, så det va skönt. Ist för att ta 540 bussen som tar 100 år att komma fram med känns det som. Iaf när man verkligen vill komma hem snabbt.
 
Så kom hem kvart i tio iaf, men det är så skönt att äntligen vara hemma och typ äta ordentligt, gå på toaletten, ta på mig myskläder och dega. Så just nu sitter jag i sängen, kollar fin fina kriminalserier och skriver här på bloggen. Det blev ett långt ilägg ikväll/inatt, men så är det ibland. Ibland händer det saker i vilket, ibland inte.
 
Kiss and hugs / J.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0