Födelsedagsfirande

Hej! 
I fredags var en mycket trevlig kväll! Det började med att jag träffade tjejerna, mina bästa vänner, skulle fira två av dom, för dom har fyllt år. Blev middag på Texas Longhorn, såå sjukt gott. Jag åt lammfilé med vitlökssmör och ett glas rött till de, hur fantastiskt som helst. Ska definitivt äta de igen. Men det kosta ju lite, så får inte bli så ofta ;) men värt pengarna. 

Efter de, gick vi till Ågatan och tog oss lite gott att dricka. Blev en hel del kan man säga, några drinkar, två glas vin och några tequila shot. Blev en bra kväll. Mycket skratt och mycket alkohol med dom bästa i mitt liv, bättre kan set inte bli :) 

Dock blev hemfärden mindre bra. Kom inte in i huset, apfull och banka på dörren och ringde på typ 30-40 gånger. Tillslut grät jag och trodde jag skulle få sova utomhus :p det var helt galet. Men så kan det gå. Kom in tillslut. Däcka i soffan och vakna inte förens klockan 1 på dagen. Det va härligt att få sova så länge. Så var min kväll. Och jag älskar att vara med mina tjejer. Vi har alltid så kul! :) tack som fasen för helgen mina tjejer, snart kör vi igen :) <3

Kiss and hugs / J. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0