Tisdag 19/4

Hej!
 
Idag är jag ledig från skolan, är alltid ledig tisdagar och fredagar. Vilket är ganska skönt, då jag går långdag på måndagar och så får jag långhelg när jag är ledig på fredagar, ganska soft. Och har inte gjort så himla mycket idag, mest chillat i soffan och så.
 
Imorse vaknade jag av att min vänstra hand gjorde skitont, kunde typ inte röra handen för att det gjorde så ont. Och det satt i ett bra tag och senare på förmiddagen så hade jag inte ont i handen längre, då hade det försvunnit. Men då börjar mitt vänstra knä som jag skadade för 4 år sedan att värka och göra ont när jag böjer den och så. Så jag vet inte vad det är för fel på min vänstra sida av kroppen. Men det sjuka av allt är ju att jag slog i min vänstra hand i toalettdörren med , så jag fick ett rivsår. Asså vad är det för förbannelse över min vänstra sida idag egentligen? helt sjukt asså.
 
Och idag ar det varit ett konstigt väder med måste jag tillägga. Asså det var molnigt på morgonen, sen på förmiddagen bliv det lite sol, sen helt från ingenstans så börjar det regna lite lätt, med lite hagel. sen så började det spöregna och massa. Snacka om växlande väder idag. Förstår inte vad som är fel, händer så mycket konstiga saker idag.
 
 
Skulle sitta och plugga på mitt matteomprov, men märker nu att jag inte kan plugga så jag förstår de. Måste maila min lärare och säga att jag inte är förberedd och måste göra det vid nästa tillfälle. Så får jag plugga järnet med pappa. Det är han som är bra på matte i familjen. Så blir att ta privatlektioner med min far. 
 
Men jag har också hunnit måla mina naglar idag , fick bli pastellfärger med leopardmönster. Tycker själv att det blev bra. Roligt att lägga på ett mönster istället för att bara ha olika färger. 
 
Nu är klockan 22.15 och jag ska avsluta detta inlägg och kolla lite tv innan jag ska prata lite med pojkvännen och sedan är det godnatt. 
 
PUSS / J.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0